DHB Bank neemt elke klacht serieus. Als je niet tevreden bent over onze service, moedigen we je aan om dit zeker te melden! Dit is de procedure:
1. Neem contact op met jouw dossierbeheerder, de adviseur waarmee jij steeds in contact staat. Wellicht kan deze persoon voor jou al een aantal zaken oplossen.
2. Als je al contact hebt opgenomen met jouw adviseur en die kon jou onvoldoende of niet verder helpen, dan raden we je aan een klacht in te dienen bij de Klachtenafdeling van de DHB Bank. Deze dienst legt zich enkel toe op het behandelen van vragen en opmerkingen, en zal proberen een passend antwoord of oplossing te bieden.
Hoe dien je een klacht in?
Vul de online formulier in: klik hier
OF
stuur een brief naar het volgende adres:
DHB Bank N.V.
Klachten Service
Keizerinlaan 66
1000 Brussel
Geef voor een optimale behandeling duidelijk jouw identiteitsgegevens op alsook een duidelijke beschrijving van de klacht.
3. Tot slot, in het geval dat de reactie van onze Klachtenafdeling niet aan jouw verwachtingen voldoet, is het mogelijk om een verzoek te sturen naar de bevoegde Ombudsman. Voor bankproducten en -diensten: Ombudsfin E-mail : Ombudsman@Ombudsfin.be Post: North Gate II, Koning Albert II laan, n°. 8, Bus. 2 in 1000 Brussel